OEM WORKZ
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voorstelling ;-)

2 plaatsers

Ga naar beneden

voorstelling  ;-) Empty voorstelling ;-)

Bericht  catebair ma feb 08, 2010 8:56 pm

Alleez omdat ik polowtjes zijn unipol eens mag gebruiken ga ik als tegenprestatie ons hier ook eens op zwieren sé !
Ik ben dus Rudy V. uit Elverdinge , wij hebben twee passies , onze katten en ons cabriootje .
We zijn hier in huis dus allemaal trots op ons Golftje , ééntje van 98 een TDi met de rode i , dus een 110 pk alhoewel ik soms denk dat ze er een paar paarden dood zijn en vervangen zijn door ezels Laughing
Bon golftje gekocht en her en der was er wat steenslag ... dus dacht ik we gaan binnendoen , wat uitwrijven en laten herspuiten , echter ... na een uur of twee kwam ik tot de conclusie dat ik hem beter helemaal zou herdoen.
zo gezegd zo gedaan , Golftje volledig gestript , spijtig genoeg geen foto's meer hiervan door PC crach , en dan golftje binnen voor "full respray" . De carrossier zei , wat zou je ervan denken hem in het wit te zetten .. ik dacht wit ...manneke wit is voor bestelwagens ...maar toen haalde hij staaltje boven van de kleur en moet zeggen was meteen verkocht .
dus Golftje werd volledig in wit gespoten , nieuwe velgen gekocht , schroefsetje van kw inoxline eronder , ander voorlichten erin , andere achterlichten , nieuw dak laten leggen , daarna muziek ingestoken , kabeltje van 50 carré getrokken naar vanachter van Rockford , versterkertje of twee der in van rockford , subtje van rockford , composetje of tweevan rockford , setje midwoofers erin , extra tweetertjes van rockford erin ..;en ja da klinkt goe Surprised
Golftje heeft nu twee jaar meegebolt naar verschillende meets , altijd leuke comments gekregen , maar nu zijn we 2010 en we zijn dus rustig aan het inversteren om één en ander te vernieuwen cheers
Velgen en uitlaat heb ik al van de hand gedaan , rij momenteel op mijn borbet velgjes , heb intussen nieuw setje op de kop getikt , verleden week gaan ophalen . Verder voorzie ik dat ik golfje dit jaar niet veel meets meer zal doen , zeer waarschijnlijk gaat golftje nieuw kleurtje krijgen What a Face

later meer hierover , nu wat pics van hoe golfje staat en stond , en binnekort meer nieuws affraid

voorstelling  ;-) 254800x600

voorstelling  ;-) 260800x600

voorstelling  ;-) 257800x600

voorstelling  ;-) 266800x600

catebair
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voorstelling  ;-) Empty Re: voorstelling ;-)

Bericht  po_low ma feb 08, 2010 9:29 pm

wa ne mens al nie doet voor ne potje unipol e Very Happy Very Happy

kga da van de weeke nog binsmijten vo je.
po_low
po_low
Admin

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 04-02-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : vlamertinge

Terug naar boven Ga naar beneden

voorstelling  ;-) Empty Re: voorstelling ;-)

Bericht  VW_passat35i_driver wo feb 10, 2010 11:24 pm

prachtige cabrio Shocked

welkom hier Wink
VW_passat35i_driver
VW_passat35i_driver

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 04-02-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gijverinkhove

http://nl.netlog.com/_VW_passat_driver_

Terug naar boven Ga naar beneden

voorstelling  ;-) Empty Re: voorstelling ;-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum